|

Silver                Bizkaia

Silver                Bizkaia

Proyecto de oportunidades de negocio dirigidas al mercado de las necesidades de las personas mayores.

Negozio aukeren proiektua, adin nagusiko pertsonek dituzten beharren merkatura zuzenduta.


En 2060, uno de cada tres europeos tendrá más de 65 años.

2060 urtean, hiru europarretik batek 65 urtetik gora izango ditu.

En Euskadi, los mayores de 50 serán en 2028 la nueva mayoría social y un auténtico motor del consumo.

Euskadin, 2028 urtean, 50 urtetik gorakoak gehiengoa izango dira gizartean, eta kontsumoaren motorra.

En 2017, el segmento +65 representaba ya el 26’5% de la población.

2017an, 65 urtetik gorakoak populazioaren %26'5 ziren jada.

La 'Economía Plateada' hace referencia a un colectivo cada vez más numeroso de personas con necesidades, aspiraciones y deseos de vivir con plenitud su longevidad. Cuentan con capacidad de gasto y su impacto económico no hace sino aumentar.

'Zilarrezko Ekonomiak' euren biziaroa betetasunez bizitzeko beharrak, asmoak eta irrikak dituzten pertsonei egiten die erreferentzia. Kolektibo hori etengabe hazten ari da. Gastu-ahalmena dute eta euren aztarna ekonomikoa geroz eta handiagoa da.

Por ello, la Silver Economy abarca todas esas actividades económicas relevantes destinadas a cubrir las necesidades de los adultos mayores. Productos y servicios con un segmento poblacional específico e impacto en un amplio rango de sectores.

Hori dela eta, Silver Economy-k adin nagusikoen beharrak asetzen dituzten jarduera ekonomiko horiek guztiak barne hartzen ditu. Gizartearen segmentu zehatza helburu duten produktu nahiz zerbitzuak, hainbat sektoretan eragina dutenak.

Las tendencias demográficas actuales indican que vivimos más y mejor, y es por ello que el mercado Silver no deja de crecer. Salud, nutrición, ocio, bienestar, finanzas, vivienda o educación son algunos de los ámbitos de mayor repercusión.

Egungo joera demografikoen arabera, gehiago eta hobeto bizi gara. Ondorioz, Silver merkatuak hazten darrai. Osasuna, elikadura, aisia, ongizatea, finantzak, etxebizitza edo hezkuntza dira eragin handiena jasaten ari diren esparruak.

Su capacidad de consumo a nivel mundial se cifra en billones de euros. De hecho, se estima que prácticamente el 60% del crecimiento del consumo en Europa en el periodo 2015-2030 se concentrará en las personas de más de 60 años.

Adinekoen kontsumoa, mundu-mailan, bilioi eurotan zenbatzen da. Estimazioen arabera, Europako kontsumo-hazkundearen ia %60a 2015-2030 aldian 60 urtetik gorako pertsonengan kontzentratuko da.


Son cada vez más las empresas que están virando su mirada hacia la Silver Economy. Un territorio de oportunidad que emerge con fuerza, con muchas necesidades aún por cubrir y descubrir, y de máximo interés para emprendedores y empresas con deseos de diversificar sus mercados y productos.

Zenbat eta enpresa gehiago dira Silver Economy deritzonari begira jarri direnak. Indartsu agertzen ari den aukera-esparrua da, oraindik asetzeke eta aurkitzeke dauden hainbat beharrizanekin. Berebiziko interesa du euren merkatu eta produktuak dibertsifikatu nahi dituzten ekintzaile zein enpresentzat.


Ámbitos de interés de Silver Bizkaia

Silver Bizkaiaren intereseko arloak

01

Salud / Cuidados / Bienestar

Osasuna / Zainketa / Ongizatea

Cubre los campos de la prevención y la atención a la salud. Los grandes desafíos se hallan en la cronicidad, la pérdida de movilidad y la demencia. También en la necesidad de mayor bienestar físico, intelectual e incluso estético de las personas.

Osasunaren arreta eta prebentzioaren arloak barne hartzen ditu. Erronka handienak kronikotasuna, mugikortasunaren galera eta dementzia dira. Baita ere pertsonen ongizate fisiko, intelektual edota estetiko handiagoaren beharra.

02

Alimentación

Elikadura

La alimentación es la mayor fuente de gasto para los mayores de 50 años. Necesitamos nuevos enfoques de alimentación adaptada a la edad, considerando el aspecto social o el del placer gastronómico (alimentación saludable, servicios a domicilio, necesidades nutricionales garantizadas, ...).

50 urtetik gorakoen gastu-iturri nabarmenena da elikadura. Beharrezkoak dira adinari egokitutako elikadura-ikuspegi berriak, arlo soziala edota plazer gastronomikoa kontutan izanda (elikadura osasuntsua, etxerako zerbitzuak, behar nutrizionalak asetzearen bermea, etab.).

03

Vivienda

Etxebizitza

Desde la rehabilitación para hacer frente a nuevas necesidades (soledad, menor movilidad, accesibilidad, mobiliario adaptado, ...) hasta el desarrollo de nuevos modelos de hábitat (viviendas compartidas, tuteladas, nuevas fórmulas de financiación, …).

Behar berriei (bakardadea, mugikortasun murriztua, eskuragarritasuna, moldatutako altzariak, ...) aurre egin diezaiokeen birgaitzetik hasita, habitat-eredu berrien garapenera arte (partekatutako etxebizitzak, babestutakoak, finantziazio formula berriak, ...).

04

Turismo / Ocio / Comercio

Turismoa / Aisia / Merkataritza

El comercio ha de adaptarse al enveje­cimiento de la población (desplazamiento, atención personal, reparto a domicilio…) además de buscar un marketing adecuado. El turismo y ocio senior ofrecen oportunidades en un colectivo con mayor poder de compra (alojamiento, transporte, gastronomía, actividades turísticas, eventos, ocio, ...).

Merkataritzak zahartzen ari den gizartera moldatu beharra dauka (joan-etorriak, arreta pertsonala, etxez-etxeko banaketa, ...), eta marketing aproposa bilatu behar du. Turismo eta aisia seniorrak aukerak eskaintzen dizkio erosketa-ahalmen handiagoa duen kolektiboari (ostatua, garraioa, gastronomia, jarduera turistikoak, ekitaldiak, gozaldia, ...).

Experiencias de éxito

Arrakasta esperientziak

Salud / Cuidados / Bienestar

Osasuna / Zainketa / Ongizatea

www.papyhappy.es

Búsqueda de alojamiento.

Ostatu-bilaketa.

www.sermade.es

Atención dental para gerontología.

Haginetako arreta adin nagusikoentzat.

Alimentación

Elikadura

www.cocineroadomicilio.es

Comida a domicilio y atención nutricional.

Etxez-etxeko janaria eta arreta nutrizionala.

www.gesgourmet.es

Comida a domicilio y menús adaptados.

Etxez-etxeko janariaeta moldatutako menuak.

Vivienda

Etxebizitza

www.tuoi.eu

Muebles, productos y servicios.

Altzariak, produktuak eta zerbitzuak.

www.livingcohousing.com

Comunidades de vivienda.

Etxebizitza komunitateak.

Turismo / Ocio / Comercio

Turismoa / Aisia / Merkataritza

www.eldertreks.com

Agencia de viajes de aventuras.

Abentura bidaien agentzia.

www.judiekaplan.com

Gestión y resolución de necesidades.

Beharren kudeaketa eta konponketa.


Participa en este proyecto. Inscríbete y nos pondremos en contacto contigo.

Har ezazu parte proiektu honetan. Eman izena eta zurekin harremanetan jarriko gara.


Fases de Silver Bizkaia

Silver Bizkaiaren faseak

Encuentro inicial de empresas en Basauri y Etxebarri.

Basauri eta Etxebarriko enpresen hasierako topaketa.

1er trimestre 2020

2020ko lehen hiruhilekoa

Talleres temáticos en colaboración con otras comarcas de Bizkaia.

Mintegi tematikoak Bizkaiako beste eskualdeekin batera.

Durante 2020/2021

2020/2021 aldian

Identificación y desarrollo de nuevas oportunidades de negocio viables en Silver Economy.

Silver Economy-ren esparruan bideragarriak diren aukera berrien identifikazio eta garapena.