La 'Economía Plateada' hace referencia a un colectivo cada vez más numeroso de personas con necesidades, aspiraciones y deseos de vivir con plenitud su longevidad. Cuentan con capacidad de gasto y su impacto económico no hace sino aumentar.
'Zilarrezko Ekonomiak' euren biziaroa betetasunez bizitzeko beharrak, asmoak eta irrikak dituzten pertsonei egiten die erreferentzia. Kolektibo hori etengabe hazten ari da. Gastu-ahalmena dute eta euren aztarna ekonomikoa geroz eta handiagoa da.
Por ello, la Silver Economy abarca todas esas actividades económicas relevantes destinadas a cubrir las necesidades de los adultos mayores. Productos y servicios con un segmento poblacional específico e impacto en un amplio rango de sectores.
Hori dela eta, Silver Economy-k adin nagusikoen beharrak asetzen dituzten jarduera ekonomiko horiek guztiak barne hartzen ditu. Gizartearen segmentu zehatza helburu duten produktu nahiz zerbitzuak, hainbat sektoretan eragina dutenak.
Las tendencias demográficas actuales indican que vivimos más y mejor, y es por ello que el mercado Silver no deja de crecer. Salud, nutrición, ocio, bienestar, finanzas, vivienda o educación son algunos de los ámbitos de mayor repercusión.
Egungo joera demografikoen arabera, gehiago eta hobeto bizi gara. Ondorioz, Silver merkatuak hazten darrai. Osasuna, elikadura, aisia, ongizatea, finantzak, etxebizitza edo hezkuntza dira eragin handiena jasaten ari diren esparruak.
Su capacidad de consumo a nivel mundial se cifra en billones de euros. De hecho, se estima que prácticamente el 60% del crecimiento del consumo en Europa en el periodo 2015-2030 se concentrará en las personas de más de 60 años.
Adinekoen kontsumoa, mundu-mailan, bilioi eurotan zenbatzen da. Estimazioen arabera, Europako kontsumo-hazkundearen ia %60a 2015-2030 aldian 60 urtetik gorako pertsonengan kontzentratuko da.
Son cada vez más las empresas que están virando su mirada hacia la Silver Economy. Un territorio de oportunidad que emerge con fuerza, con muchas necesidades aún por cubrir y descubrir, y de máximo interés para emprendedores y empresas con deseos de diversificar sus mercados y productos.
Zenbat eta enpresa gehiago dira Silver Economy deritzonari begira jarri direnak. Indartsu agertzen ari den aukera-esparrua da, oraindik asetzeke eta aurkitzeke dauden hainbat beharrizanekin. Berebiziko interesa du euren merkatu eta produktuak dibertsifikatu nahi dituzten ekintzaile zein enpresentzat.
Cubre los campos de la prevención y la atención a la salud. Los grandes desafíos se hallan en la cronicidad, la pérdida de movilidad y la demencia. También en la necesidad de mayor bienestar físico, intelectual e incluso estético de las personas.
Osasunaren arreta eta prebentzioaren arloak barne hartzen ditu. Erronka handienak kronikotasuna, mugikortasunaren galera eta dementzia dira. Baita ere pertsonen ongizate fisiko, intelektual edota estetiko handiagoaren beharra.
La alimentación es la mayor fuente de gasto para los mayores de 50 años. Necesitamos nuevos enfoques de alimentación adaptada a la edad, considerando el aspecto social o el del placer gastronómico (alimentación saludable, servicios a domicilio, necesidades nutricionales garantizadas, ...).
50 urtetik gorakoen gastu-iturri nabarmenena da elikadura. Beharrezkoak dira adinari egokitutako elikadura-ikuspegi berriak, arlo soziala edota plazer gastronomikoa kontutan izanda (elikadura osasuntsua, etxerako zerbitzuak, behar nutrizionalak asetzearen bermea, etab.).
Desde la rehabilitación para hacer frente a nuevas necesidades (soledad, menor movilidad, accesibilidad, mobiliario adaptado, ...) hasta el desarrollo de nuevos modelos de hábitat (viviendas compartidas, tuteladas, nuevas fórmulas de financiación, …).
Behar berriei (bakardadea, mugikortasun murriztua, eskuragarritasuna, moldatutako altzariak, ...) aurre egin diezaiokeen birgaitzetik hasita, habitat-eredu berrien garapenera arte (partekatutako etxebizitzak, babestutakoak, finantziazio formula berriak, ...).
El comercio ha de adaptarse al envejecimiento de la población (desplazamiento, atención personal, reparto a domicilio…) además de buscar un marketing adecuado. El turismo y ocio senior ofrecen oportunidades en un colectivo con mayor poder de compra (alojamiento, transporte, gastronomía, actividades turísticas, eventos, ocio, ...).
Merkataritzak zahartzen ari den gizartera moldatu beharra dauka (joan-etorriak, arreta pertsonala, etxez-etxeko banaketa, ...), eta marketing aproposa bilatu behar du. Turismo eta aisia seniorrak aukerak eskaintzen dizkio erosketa-ahalmen handiagoa duen kolektiboari (ostatua, garraioa, gastronomia, jarduera turistikoak, ekitaldiak, gozaldia, ...).
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Ostatu-bilaketa.
Atención dental para gerontología.
Haginetako arreta adin nagusikoentzat.
Comida a domicilio y atención nutricional.
Etxez-etxeko janaria eta arreta nutrizionala.
Comida a domicilio y menús adaptados.
Etxez-etxeko janariaeta moldatutako menuak.
Muebles, productos y servicios.
Altzariak, produktuak eta zerbitzuak.
Comunidades de vivienda.
Etxebizitza komunitateak.
Agencia de viajes de aventuras.
Abentura bidaien agentzia.
Gestión y resolución de necesidades.
Beharren kudeaketa eta konponketa.
Encuentro inicial de empresas en Basauri y Etxebarri.
Basauri eta Etxebarriko enpresen hasierako topaketa.
Talleres temáticos en colaboración con otras comarcas de Bizkaia.
Mintegi tematikoak Bizkaiako beste eskualdeekin batera.
Identificación y desarrollo de nuevas oportunidades de negocio viables en Silver Economy.
Silver Economy-ren esparruan bideragarriak diren aukera berrien identifikazio eta garapena.